Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

I telefoni smartphones cù quattru fotocamere rapprisentanu u 20% di e spedizioni di smartphone globale

Quist'annu, ogni smartphone hè furnutu cù una media di lenti 3,5.I spedizioni di lenti di lenti multi-cam ghjunghjeranu à 5 miliardi.Ancu s'è a nova epidemia di tubu hè sempre in furia in parechji paesi di u mondu, l'industria di lenti di telefuninu mobile hè sempre sviluppata rapidamente.L'Analyst Counterpoint Research hà publicatu recentemente un rapportu chì dice chì e vendite di sensori d'imaghjini (CIS) per i telefoni smartphones anu aumentatu ottu volte in l'ultima decada, righjunghjendu 4,5 miliardi in 2019 è 5 miliardi questu annu.

Sicondu l'ultime ricerche da Counterpoint, in u primu trimestre di questu annu, u tassu di penetrazione di quattru-camerai telefoni cellulari anu righjuntu quasi u 20% di e spedizioni di smartphones globale.OPPO, Xiaomi, HuaweièSamsunginseme rapprisentanu quasi 60 milioni di quattrucameraspedizioni di smartphone 83%.Counterpoint aspetta u multi-cameraa tendenza à cuntinuà, è e spedizioni di sensori d'imaghjini CMOS di smartphone (CIS) ponu ottene una crescita di una sola cifra in 2020.

01

Sicondu i risultati di l'indagine di Counterpoint's Component Tracker, ogni smartphone speditu in u primu trimestre di questu annu era dotatu di una media di più di 3.5 sensori di l'imaghjini.L'aumentu era principalmente dovutu à l'aumentu di a popularità di quattrucameracuncepimentu in i telefoni smartphones di fascia media è alta.Duranti stu periodu, hà saltatu à quasi 20%.

Counterpoint aspetta chì l'industria di i telefoni intelligenti cuntinueghja à sviluppà versu a tendenza di multi-camerasistemi.Ancu s'ellu hè affettatu da l'epidemie, u so forte momentu di crescita pò esse ligeramente debilitatu, ma a tendenza irreversibile di multi-cameraparàmetri è l'appiecazione diffusa di sistemi di sensazione 3D, smartphone CIS U segmentu di u mercatu hè sempre previstu di ottene una crescita di spedizioni à una sola cifra in 2020, è e spedizioni sò previste per ghjunghje à un altu record di 5 miliardi di unità.

Counterpoint hà dettu chìOPPO, Xiaomi, HuaweièSamsungsò in prima linea per l'adozione di quattrucameraistituisci.In u primu trimestre di u 2020, i pruduttori sopra citati cuntavanu 83% di e spedizioni di smartphone di quattru camere è cinque camere.

È deve esse nutatu chì questu hè in u cuntestu di a nova epidemia di a corona hà un impattu significativu in l'industria globale di smartphone.U mercatu generale di u telefuninu hè debule, è i spedizioni di telefuninu sò previste di vultà à u livellu di spedizione di u 2014, pocu più di 1,3 miliardi, chì hè circa 10% più bassu di u listessu periodu in 2019.

02

Counterpoint hà dettu chìOPPO, Xiaomi, HuaweièSamsungsò in prima linea per l'adozione di quattrucameraistituisci.In u primu trimestre di u 2020, i pruduttori sopra citati cuntavanu 83% di e spedizioni di smartphones di quattru-cameraè cinque-camera.

Da una perspettiva di marca, realme hè a marca cù u più quattru-cameradisegni.In u primu trimestre, quasi dui terzi di e so vendite di smartphones anu utilizatu un quartu posteriore.camerasistema.Dopu hèOPPO, chì hà più di a mità di i so spedizioni di smartphone in u primu trimestre di 2020. A tendenza diXiaomihè più altu ch'è a media di u mercatu, mentriSamsungèHuaweisò sempre vende un gran numaru di mudelli low-end.In u quartu, spedizioni di smartphones di a parte posteriore quattru-camerasistema cuntatu menu di un terzu.

03

U direttore di ricerca, Tom Kang, hà enfatizatu: "Siccomu chì piglià foto hè diventatu un fattore chjave in a differenziazione di u smartphone, aspittemu chì i quattru-camerafunzione per diventà u standard di prugressu.I principali marchi di smartphone continueranu à aduprà diverse combinazioni di lenti è sensori. A putenza di computing AI rinfurzata continuerà à arricchisce l'esperienza di fotografia è ripresa video rinfurzata è esplorà l'applicazioni AR ".

À u listessu tempu, e tecnulugii novi cuntinueghjanu à emerge per riduce i costi.Per esempiu, a cumpagnia canadiana Immervision, chì hè specializata in l'ottica larga è l'algoritmi di trasfurmazioni di l'imaghjini, hè sviluppatu un disignu innovativu di grande angulu chì pò sparte elementi fotosensibili cù i principali.cameraper funzioni panoramiche.


Tempu di pubblicazione: Jul-10-2020