Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

Media coreani: LG liberarà un smartphone rollable l'annu prossimu, BOE furnisce pannelli

Ancu s'è certi pirsuni ponu lodareSamsungInnuvazioni in tecnulugia cum'è uGalaxypiegate,LGU lanciu di più smartphones "sperimentali" nantu à u mercatu pò esse lodabile, ancu s'ellu finiscinu in fallimentu.Da a curvaLGG Flex à u modulareLGG5, à l'ultimu batch di accessori à doppia schermu per i telefuni mobili,LGSembra riluttante à investisce in innovazioni fundamentali.In fattu, malgradu l'attuale situazione finanziaria povera, pò ancu lancià i telefoni più pazzi, cumpresu u telefunu rollable à principiu di 2021.

CES-2016_18-inch-Rollable-OLED-1280x720

Sicondu i media coreani "The Elec",LGI fonti interni di l'elettronica anu dettu chìLG Electronicspensa à lancià un smartphone rollable à principiu di l'annu prossimu.U prughjettu hè chjamatu Project B. Sicondu u CEO di a cumpagnia, Kwon Bong-seok's Name it.

Hè infurmatu chìLGhà digià principiatu a produzzione di prototipi di u dispusitivu in a so fabbrica in Pingze.A maiò parte di i prudutti cummirciali seranu sottumessi à trè à quattru pruduzzione di prova prima di andà in u mercatu, è ogni pruduzzione di prova pruducerà circa 1 000 à 2 000 unità.

Finu à oghje,LGL'affari di i telefoni cellulari hà patitu perdite per 20 trimestri consecutivi.Sicondu e fonti, u lanciamentu di u Prughjettu B hè di ristabilisce a so immagine di marca in a mente di i cunsumatori è migliurà a morale corporativa.

Hè infurmatu chì l'aviò serà allargatu lateralmente quandu hè necessariu.Un display cù i lati arricciati si svilupperà.Un diode emettitore di luce organico flessibile (OLED) hè necessariu per ottene stu scopu.U fabricatore cinese di display BOE travaglia cunLG Electronicsper sviluppà u pannellu di visualizazione necessariu.A fonte hà dettu chì a visualizazione rollable ùn hè micca necessariamente più difficiuli di ottene chè a visualizazione plegable.A visualizazione plegable deve sustene a pressione cuntinuu in una piccula gamma, ma a visualizazione rollable pò sparghje a pressione à una zona più grande, ma u disignu di u dispusitivu Deve esse adattatu à u materiale.

22

EppuruSamsunghè affascinatu da schermi flessibili pieghevoli,LGpare esse affascinatu da i schermi di scorrimentu.Questu pò avè più sensu in cose cum'è i grandi monitori di TV chì ponu esse arrotolati è abbandunati quandu ùn hè micca necessariu, ma hè ben cunnisciutu chìLGhè ancu cunsiderà l'idea di rottà u telefunu in una forma più compacta quandu ùn hè micca in usu, è dopu cum'è una tableta Stessa nantu à u screnu.

A LGpatente chì hè stata esposta u mese passatu mostra chì a cumpagnia travaglia nantu à un dispositivu rollable.U cuncettu di una schermu scrollable furnisce l'utilizatori cù a pantalla di visualizazione necessaria, grazia à un sistema di scrolling ingenioso chì permette à l'utilizatori di adattà i so bisogni Estende o ritrae a visualizazione.Stu disignu di forma hè prubabilmente bisognu di riprogettazione di cumpunenti cum'è batterie.

Sicondu un novu rapportu,LGdigià avutu unu di sti telefoni à u stadiu di prototipu, codice-named B Project, chì era presuntamente chjamatu dopu u CEO Quan Fengxi.I schermi micca cunvinziunali sò sviluppati in cunghjunzione cù u BOE di a Cina (BOE), chì l'annu passatu hà dimustratu in realtà una schermu scrollable funzionante.U Prughjettu B hà per scopu di inspirà a fiducia è di aumentà a moraleLGl'affari mobili in difficultà.

Ancu s'è una visualizazione scrollable sona più frivola ch'è una visualizazione plegable, pò esse in realtà più faciule d'abbassà perchè u screnu pò sparghje a pressione nantu à una superficia più larga.Tuttavia, u prublemu hè quantu à mette bè i dispusitivi ilittronica dura cum'è circuit boards èbatterie.

Questu ùn hè miccaLGL'unica idea di u telefuninu "pazza".Ci hè ancu rumuri chì travaglia nantu à "Wing", chì hè un smartphone chì a visualizazione principale pò esse rotata in una pusizione horizontale è una visualizazione più chjuca à u fondu.Chì puderia esse lanciatu qualchì volta in a seconda mità di u 2020.


Tempu di pubblicazione: Jul-10-2020