Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

L'espansione massiva di TV OLED di LG hè stata ritardata, una volta di più

I piani di LG per inizià a produzzione di massa di pannelli TV OLED in una nova fabbrica in Paju, Corea di u Sud, sò stati ritardati di novu.

A marca di TV hà avutu ripetutamente posponà i piani per a fabbrica per mette in opera, cù una data iniziale di iniziu di a produzzione di 2021-2022 prima rinviata à u 2023, è questu ultimu ritardu spinghje quellu finu à u 2025-2026.

Allora chì hè u prublema?E misure di bloccu è una pandemia glubale sò state previsiblemente male per l'affari, cù l'instabilità di u mercatu senza dubbitu chì restringe u numeru di acquisti d'impulsu nantu à tecnulugii di televisione high-end.

A chjusura generalizata di i magazzini di vendita hà probabilmente avutu ancu un impattu.U megliu argumentu per cumprà una TV OLED hè di vede in l'azzione per sè stessu, è u spettaculu naturale di a qualità di stampa impressiunanti di l'OLED hè più difficiuli di relatà in l'astrattu.

Questa nutizia vene à fiancu à i guadagni preliminari di LG per u secondu trimestre di u 2020, chì dice chì "A vendita hè prevista per esse 17.9 per centu più bassu è u redditu operativu calata di 24.4 per centu da u listessu trimestre l'annu precedente".

Hè un grande successu per i finanzii, soprattuttu datu a speranza chì a dumanda di TV OLED cresce annu in annu.

In aprile, l'analista di u mercatu Omdia (precedentemente IHS Markit) prevedeva chì solu 3.5 milioni di unità TV OLED seranu spedite in 2020 - da una previsione iniziale di 5.5 milioni.

A maiò parte di e marche di TV sò prubabile di vede un impattu simili nantu à e so vendite, in particulare per i set high-end.Si move versu mudelli più assequibili, cum'è cù u novu HZ980 OLED di Panasonic, o l'entrata BX OLED da LG, puderia aiutà.U megliu per qualsiasi cumpratore potenziale di TV OLED, però, pò esse di cercà un mudellu 2019 chì ùn hà ancu vendutu - datu chì u costu serà significativamente più bassu di un successore 2020.

TechRadar face parte di Future plc, un gruppu media internaziunale è editore digitale di punta.Visita u nostru situ corporativu.

© Future Publishing Limited Quay House, The Ambury, Bath BA1 1UA.Tutti i diritti riservati.Numero di registrazione di a cumpagnia di l'Inghilterra è u Galles 2008885.


Tempu di pubblicazione: Jul-10-2020