Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

Revisione di Sony Xperia Z3v: a valutazione di Verizon di l'eccellente Xperia Z3 di Sony hè quasi cum'è bona

Vantaghji Sony Xperia Z3v hè un telefuninu Android di prima qualità, impermeabile per un massimu di 30 minuti, pò trasmette ghjochi da a vicina PlayStation 4 attraversu a riproduzione remota, è hà un spaziu di almacenamentu espansibile.
U cattivu disignu hè un ritornu à i mudelli Xperia prima, micca cusì liscia cum'è l'Xperia Z3 standard.
U fondu di a variante Xperia Z3 di Sony hè quasi uguale à u telefuninu generale in Verizon, ancu s'è u disignu esternu hè pocu anticu.
Cumprà un telefuninu pò esse qualchì volta un prucessu di pazzia: chì face un cambià da un altru?Supponete chì avete statu ansiosu di utilizà l'ultimu Xperia Z3 di Sony, chì hè un telefunu assai bonu è stylish.Hè dispunibule in i Stati Uniti attraversu T-Mobile.Ma s'è vo site un cliente Verizon, pudete sceglie Xperia Z3v.Cunsiderate a "v" di "Variant" o "Verizon", solu sapete chì questu hè assai simili à Z3: u stessu processore, almacenamiento, RAM, capacità di streaming di ghjocu PlayStation 4, schermu 5.2-inch 1080p, casu impermeable è quasi u stessa Camera (un pocu).
A diferenza principale hè in a vita di a bateria è u disignu.Ùn ci hè manera: u Z3v di Verizon ùn hè micca cusì attraente cum'è u Z3 standard.In fatti, s'assumiglia più à u primu Xperia Z2.
Questu hè un telefuninu assai bonu.Hè questu un bellu telefunu?Xperia Z3v hà assai cumpetizione nova in un ambiente induve l'opzioni Android di più è più impressiunanti sò ricchi di specificazioni di punta.Ma siate cuscenti chì, se pudete tollerà un disignu ligeramente anticu, hè sempre unu di i migliori smartphones in u vaghjimu: ùn hè micca cusì avanzatu cum'è uni pochi mesi fà.
L'Xperia Z3 di Sony hà un disignu generale neru elegante: grandi blocchi di vetru neru, bordi di metallu è sensazioni trasparenti, fresche, sottili è minimaliste, chì sò difficiuli di truvà in altrò.
Xperia Z3v ùn hè micca Z3.Assai vicinu, stu telefunu hà ancu vetru neru da i dui lati (Xperia Z3v vene ancu in biancu, chì pare ancu bè).Sembra assai pulita.Ma u disignu di u corpu hè u listessu chì l'Xperia Z2 prima di questu annu: un pocu più grossu è più grossu, ma l'apparenza hè ugualmente stylish.
U vetru chjaru pare bellu, ma hè un terribile magnetu di l'impronta digitale: spergu di pulirlu spessu.Paragunatu à u bordu di metallo curvo Z3, u bordu di paraurti in plastica nera dà à u Z3v un sensu più prezzu.
L'Xperia Z3v si senti bè per mantene, ma hè un pocu quadru è sharp in a manu.Manca a sensazione curva è cunfortu di altri telefoni cum'è Motorola Moto X. Ma hè unu di i telefoni più flat in u mercatu.In questu sensu, hè un pocu cum'è l'iPhone 6 (ma più grossu, più largu è più quadru).
U buttone di putenza hè situatu à mezu à u latu drittu, accantu à u rocker di u voluminu è u buttone separatu di l'otturatore di a camera.E porte di u portu per e carte Micro-USB, microSD è SIM sò ammucciate longu à i bordi è deve esse chjusu per rende u telefunu impermeabile (o, duvemu dì, assai impermeabile: 1,5 metri d'immersione per 30 minuti).
Hè veramente un sommergibile: Immerse u mo telefunu in un vetru d'acqua è l'utilizanu per piglià ritratti ancu sottu à l'acqua.U buttone di l'otturatore separatu hè pensatu per questu.Ùn aduprate micca in l'oceanu (si pò esse solu in acqua fresca), ma stu telefuninu pò resiste à fughe, pioggia è altre avventure umide è salvatichi tranquillamente.
Xperia Z3v hè furnutu cù un display IPS 5.2-inch cù una risoluzione Full HD di 1,920 × 1,080 pixel;hè cum'è avè una TV 1080p in a vostra sacchetta.A luminosità è a qualità di u culore parenu grandi, ancu s'ellu hè un picculu passu daretu à a visualizazione OLED ultra-brillante in i telefoni high-end di Samsung.Tuttavia, à a maiò parte di a ghjente, pare fantasticu - hè sempre unu di i migliori schermi chì aghju vistu.
Iè, ci sò più è più monitori Quad HD cù risoluzioni più altu, chì offrenu rapporti di pixel-per-inch vicinu à ridiculi, ma questu porta ancu à u cunsumu di bateria, è sta dimensione di u screnu ùn furnisce micca migliuramentu considerableu di risoluzione.
Ci sò strette griglie di parlante in i dui lati di u screnu chì ponu emette u sonu, facendu l'audio quasi invisibili.I filmi è i ghjochi sonanu bè, ma u voluminu massimu ùn hè micca cusì altu;vi vulete plug in cuffie.
Xperia Z3v usa u listessu processore Qualcomm Snapdragon 801 2.5GHz cum'è Xperia Z3, chì hè un pocu megliu cà u Snapdragon 801 in Z2 à u principiu di questu annu.Tuttavia, a so memoria di 3GB hè megliu cà a media.In a nostra prova di riferimentu, u Z3v hè bonu è veloce, ma u so mashup cù altri telefoni top hè diminuitu.Stu telefunu ùn hà micca un prucessore Snapdragon 805 più veloce, chì pò esse truvatu in telefoni cum'è Droid Turbo (ancu unicu à Verizon) è Google Nexus 6. Ancu cusì, per esse onestu, questu hè abbastanza veloce per quasi tutti i bisogni.Ùn ci hè micca app lag, è u telefunu si senti assai veloce è responsive.Ma à principiu di l'annu dopu, stu telefunu pare esse daretu à a curva.
U Z3v vene cun 32 GB di spaziu di almacenamentu à bordu, è pò aghjunghje un altru 128 GB via u slot per a carta microSD: u spaziu di almacenamentu espansibile hè una funzione addiziale benvenuta, ma micca sempre dispunibule nantu à i telefoni Android.A bateria ùn hè micca removable.
A camera di l'Xperia Z3v hè simile à a camera di l'Xperia Z3: una camera posteriore di 20.7 megapixel cù una lente grandangulare Sony G 27mm è capacità di registrazione video 4K.Questu sona assolutamente maravigghiusu nantu à carta, ma in pratica ùn hè micca cusì stupente.Tuttavia, hè sempre una di e migliori fotocamere per smartphone in u mercatu.
L'applicazione di càmera di Sony hà una varietà di modi, cumprese "Auto avanzatu" completamente automaticu, modalità manuale cù un gran numaru di paràmetri di esposizione è qualità di culore, è alcune applicazioni di realtà aumentata di moda chì ponu aghjunghje sottili dinosauri virtuali o pesci (Stupidu ma strano) interessante) e registrazione video 4K opzionale.In u modu normale, a camera spara à 1080p.
Mantene u rispettu, stà civilizatu è stà d'attualità.Cancelleremu i cumenti chì violanu e nostre pulitiche, è vi incuraghjemu à leghje questi cumenti.Pudemu chjude u filu di discussione in ogni mumentu à a nostra discrezione.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2021