Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

DxO Mark Vota u Best Smartphone: A Camera di Huawei si classifica prima, u Campionatu Premiatu à u Screen di Samsung

Quist'annu, DxOMark hà lanciatu duie altre teste nantu à u hardware di u telefuninu, cumprese a qualità di u sonu èschermu, basatu annantu à a valutazione di a camera.Ancu se u standard di valutazione di DxO hè sempre statu cuntruversu, ognunu hà u so propiu set di idee è teorii.Dopu tuttu, a valutazione di i telefoni cellulari hè una cosa assolutamente ughjettiva.

Ricertamenti, DxO hà annunziatu u megliu smartphone di 2020. Hè infurmatu chìHuawei Mate 40 Provinciu a megliu camera di smartphone, mentriSamsungU flagship note20 ultra di "super bowl" rilasciatu quist'annu hà vintu u premiu per u megliu schermu di smartphone.

1

A megliu camera per smartphone -Huawei Mate 40 Pro
Cum'è tutti sapemu, i telefunini Huawei anu sempre avutu una prufundità in l'imaghjini, è dapoi u principiu di a serie P20, Huawei hà longu duminatu a lista di foto di telefuninu DxO.

Ancu s'è u flagship di l'altri pruduttori hà ancu vintu u primu postu in a lista, sempre chì u novu flagship di Huawei hè nantu à u palcuscenicu, altri mudelli ponu solu esce tranquillamente.Pigliate l'ultime lista di classificazione di foto di telefuninu DxO cum'è un esempiu, Huawei mate40 Pro hè fermamente in cima di a lista cù punti 136.

2

Cum'è dettu sopra,Huawei Mate 40 Prohè u primu in a presa di foto di u telefuninu DxO, per quessa, merita u premiu di "migliore camera di smartphone".Hè capitu chì e trè fotocamere posteriori di Huawei Mate 40 Pro sò cumposti da 50 milioni di fotocamere principali + 20 milioni di fotocamere cinematografiche + 12 milioni di lenti periscopi di focu longu (5 volte zoom otticu, 10 volte zoom mistu, 50 volte zoom digitale), è hè ancu equipatu cun un sensoru di focus laser.In termini di video, grazie à u putente chip Kirin 9000,Huawei Mate 40 Propò ancu realizà e funzioni di motion anti shake, AI tracking è doppia scena video recording.

Hè innegabile chì l'eccellente capacità d'imaghjini hè diventata a carta di nome di u telefuninu Huawei, èHuawei Mate 40 Proci mostra ancu a forza di Huawei in l'imaghjini.

3

U megliu schermu di u smartphone -Samsung Galaxy Note20 Ultra
Quandu parlemu di u screnu di u telefuninu, crede chì u primu chì vene in mente hèSamsung, Perchè cum'è u più grande fabricatore di u mondu è un fabricatore di telefuni mobili cù u layout di tutta a catena di l'industria, adopta ogni annu u so propiu schermu di livellu più avanzatu in i so prudutti di punta.

U Galaxy Note 20 Ultra 5g, u flagship diSamsungA "supercup" di quist'annu, hè dotata di u screnu dinamicu AMOLED di seconda generazione di primu livellu.

4

Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5gclassificatu primu cun un puntu di 89 in a nova lista di valutazione di a pantalla di DxOMark.Samsung Note20 Ultra hè u primu telefuninu in u mondu à utilizà a pantalla LTPO.

Pò ottene una freccia di rinfrescante variabile di 1 ~ 120Hz.Grazie à a tecnulugia di freccia adattativa, pò durà più longu.À u listessu tempu, hà ancu un piccu di luminosità di 1500nit.Dunque, in u mo parè, Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5g hè senza dubbitu u "player di schermu" trà tutti i flagship quist'annu, è hè previstu chì pò vince stu premiu avà.

5

In tuttu, à ghjudicà da a valutazione sopra,Huawei Mate 40 ProèSamsung Galaxy Note20 Ultrameritanu i so premii.Dopu tuttu, a forza di Huawei in l'imaghjini di u telefuninu hè evidenti per tutti, è Samsung hè un grande capu in u campu di u screnu.


Tempu di post: Dec-17-2020