Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

Brevetti di i dispositi pieghevoli è riassuntu di u produttu: sò attualmente dui mudelli in vendita

Fonte: Sina VR

Cù a liberazione di u Samsung Galaxy Fold, assai persone anu cuminciatu à attentu à i telefunini plegabili.Una manu di produttu cusì riccu tecnologicu diventerà una tendenza?Oghje Sina VR urganizeghja i brevetti è i prudutti di i dispositi pieghevoli attualmente cunnisciuti per tutti:

1. Royole FlexPai Folding Phone

PAI

Questu hè u primu telefunu plegable in vendita à partesi da 8999 yuan.U grossu di u telefonu mobile Roupai hè 7.6mm.Adopta un display flexible Cicada-wing 2 7.8-inch sviluppatu indipendentemente da Royole Technology.Hè furnutu cù un processore Qualcomm Snapdragon 855, una memoria massima di 512 GB, è sbloccatu cù ricunniscenza di impronte digitali à u latu.Questu hè ancu un telefuninu domesticu.Ancu s'ellu pare frescu, u spaziu dopu a plegazione hè sempre grande.

2. Samsung Galaxy Folding Phone

SUMSUNG

Questu hè u primu dispositivu plegable di Samsung, chì serà liberatu u 6 di settembre. L'aeronave 2 hè stata liberata u 20 di ferraghju di u 2019 in San Francisco, i Stati Uniti.Ci hè dui schermi, unu hè un schermu AMOLED di 4.6-inch, è l'altru hè un schermu flexible AMOLED di 7.3-inch.Stu telefuninu era urigginariamente previstu per esse lanciatu ufficialmente in i Stati Uniti u 25 d'aprile, à u prezzu di $ 1980. In ogni casu, durante a prova di i media, hè statu trovu chì ci era un prublema cù a schermu, chì hà causatu Samsung per posponà a vendita.Hè statu ufficialmente lanciatu in Corea di u Sud u 6 di settembre, è u prezzu era di circa 14 300 RMB.

3. Huawei Mate X

HUAWEI

L'aviò hè statu annunziatu à a MWC2019 Huawei Terminal Global Conference in a sera di u 24 di ferraghju 2019. 8GB + 512GB vende per 2299 Euros (circa 17 500 RMB).Huawei Mate X hè furnutu cù u primu chip 5G multi-mode 7nm di Huawei, Baron 5000, chì ùn sustene micca solu e rete SA 5G, ma ancu e rete NSA 5G.Dotatu di processore Kirin 980 è supporta una carica super rapida di 55W.In ogni casu, Kirin 990 hè stata liberata, è Huawei Mate X pò ancu rimpiazzà u processore Kirin 980 cù Kirin 990. Sicondu i rapporti, per via di una pruduzzione insufficiente di l'OLED flexible di sesta generazione è di a debilitazione di a dumanda di u mercatu, BOE hà decisu di posponà u so pianu di produzzione. è calà u so scopu di pruduzzione.Pò affettà a produzzione di Huawei Mate X.

4. Huawei Folding Screen Patent

8f27-hzfeken4449194

U blog tecnulugicu olandese LetsGoDigital informa chì l'OMPI (Uffiziu Mondiale di Pruprietà Intellettuale) u 31 di maghju di u 2019 hà appruvatu a patente di Huawei intitulata "Foldable Mobile Device".A visualizazione hè situata fora di u smartphone patentatu.Comparatu à Mate X, stu dispusitivu pò esse plegatu micca solu una volta, ma ancu duie volte.Huawei hà ancu cuncepitu una alternativa per a barra laterale.U dispusitivu hà dui cerniere, chì sò muntati da i dui lati di l'alloghju.Quandu hè plegata, a forma di a cerniera furnisce un supportu supplementu per a visualizazione flessibile.

5. Apple Folding Screen Patent

f21d-hzfeken4446670

Sicondu i media stranieri CNN, Apple hà patentatu un schermu plegable chì pò esse usatu in iPhones è altri dispositi.Apple spessu applicà per idee chì ùn sò mai stati realizati, è i prughjetti descritti in l'applicazioni ùn sò micca necessariamente fattibili.L'applicazione, presentata in ghjennaghju 2018, hè una seria di applicazioni di patenti Apple chì circundanu schermi plegabili.

6. Microsoft Flexible Screen Display Patent

149621008885548075

Sicondu i media, Microsoft hà dimustratu un novu dispositivu Surface à doppia schermu à alcuni impiegati internamente.L'Uffiziu di Brevetti di i Stati Uniti hà publicatu una nova patente u 6 di ghjugnu di u 2019 intitulata "Supportu di Display Mobile, Utilizendu u stessu Dispositivu è Metudu di Computing", è sta dumanda di patente hè stata presentata da Microsoft in 2017. A cuntrariu di l'altri patenti per i dispositi plegabili, i novi patenti di Microsoft si concentranu. nantu à a tecnulugia di visualizazione.In i disegni di patenti, Microsoft detalla display flessibili chì ponu esse piegati o plegati.

7. Lenovo PC Folding Screen Patent

20190111163326_8555

Lenovo hà ancu presentatu una nova patente per un PC plegable chì s'impegna à risolve l'esperienza di scrittura povera nantu à un teclatu toccu introducendu un teclatu Bluetooth sottile esternu chì pò esse usatu in i dispositi elettronichi plegabili.U modulu di visualizazione plegable include una parte di u modulu di visualizazione di manca, chì hè cunnessu cù una cerniera in rispettu à a parte di u modulu di visualizazione destra.U dispusitivu include ancu un modulu di input plegable per un dispositivu informaticu elettronicu.

8. A patente di Samsung per u disignu di u screnu stretchable

b21c8701a18b87d6662a249f0e50393d1e30fda7

Letsgodigital hà riportatu una patente per u disignu di u screnu stretchable di Samsung, è a dimensione esatta dopu l'estensione ùn hè ancu chjaru.letsgodigital hà dettu chì, da u puntu di vista di u disignu, pare più largu di 21: 9, ma un pocu più strettu di 32: 9. Questa hè una patente di design, è sfurtunatamenti ùn ci sò micca dettagli nantu à u funziunamentu di u screnu stretchable.

9. Google Foldable Device Patent

e172-hzfeken4453602

À a fine di 2018, Google hà sottumessu una patente intitulata "Dispositivu di Display Multiplegable cù Pagine Multiple" à l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale (OMPI), è annunziatu ufficialmente à u mondu esternu u 27 di ghjugnu 2019. A forma pò esse aperta è turnatu cum'è un libru tradiziunale.A patente mostra chì u dispusitivu combina parechje schermi OLED attraversu a "spina di libru".U "copertu" hè furnutu cù batterie, prucessori, camere, etc. U pannellu di visualizazione hè situatu à l'internu di u dispusitivu, è i lati di u pannellu di visualizazione (fronte è daretu) ponu vede u cuntenutu.U screnu pò esse piazzatu fora da "pagina turning".

10. OPPO Folding Screen Patent

OPPO

Sicondu Android Update, OPPO pò lancià un dispositivu chjamatu OPPO Enco.A cumpagnia hà presentatu una dumanda di patente di marca per questu.Inoltre, i brevetti di schermu plegabile OPPO sò stati rappurtati, ma ùn hè micca stata divulgata più infurmazione.

11. Lenovo Folding Screen Patent

82cc-ietnfsp4959380

In u marzu di u 2018, Lenovo Beijing hà dumandatu à l'Uffiziu di Brevetti è Marchi di i Stati Uniti (USPTO) per una patente chjamata "dispositivu elettronicu flessibile" è hè stata ufficialmente inclusa in a basa di dati USPTO u 10 di settembre di u 2019. .U brevettu hè statu dopu indiciatu da l'Uffiziu Mundiale di Pruprietà Intellettuale (OMPI) è cuntene 14 schizzi di prudutti.Questa patente descrive un telefuninu plegable cù un disignu clamshell simili à Razr.Pudete utilizà un display slim.Se portate u dispusitivu cun voi nantu à a strada, plegate à a mità per fà un bellu picculu è portable.

12. Microsoft Folding Patent

922c-ietnfsp4978306

Microsoft hà patentatu un dispositivu Windows 10 plegable o l'hà appiicatu à l'attesu Surface Centaurus.Sicondu i ducumenti sottumessi da a cumpagnia, introduce una nova tecnulugia basata in fluidu chì pò riduce a pressione nantu à u screnu durante a rotazione di l'equipaggiu cumplessu, migliurà cusì a durabilità generale.Ovviamente, per i dispositi plegabili cù schermi flessibili è cerniere cumplessi, sò più fragili cà i telefoni smartphones candy bar ordinali è i dispositi 2-in-1.

13. Xiaomi Folding Patent

xiaomi

I media stranieri pandaily anu infurmatu u 13 d'aostu chì uni pochi di ghjorni fà, Xiaomi hà dumandatu una patente à l'Uffiziu di a Pruprietà Intellettuale di l'Unione Europea (EUIPO).Hè infurmatu chì Xiaomi hà sottumessu sta dumanda di patente u 1 di marzu di u 2019, u tempu di registrazione era u 25 di marzu, è hè stata annunziata cumplettamente l'8 d'aostu. Inoltre, u documentu ammenta chì stu disignu expirarà l'1 di marzu di u 2024, vale à dì chì novi machini ponu ghjunghje prestu.

14. LG Folding Patent

lg

Sicondu i rapporti di media cunnessi, LG hà dumandatu una nova patente per un smartphone in Cina, stu mudellu plegable hè chjamatu Z-Fold.Cù dui schermi, unu di i quali hè ancu un schermu flexible, pò esse plegatu di novu.U 9 ​​d'aostu, a cumpagnia hà ottenutu una patente di disignu per stu telefunu plegable.Da u puntu di vista di l'apparenza, ancu s'è stu mudellu hè un pocu unicu in u disignu, ma vede sempre a figura di Samsung Galaxy Fold.


Tempu di pubblicazione: 04-Jan-2020