Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

schermi iPhone OLED à esse fatta da LG oltri Samsung-9to5Mac

Mentre Samsung hà avutu finu à avà u cuntrattu esclusivu per i schermi OLED di l'iPhone, avemu amparatu u Novembre scorsu chì questu hè prestu à cambià - cù LG chì vene à bordu cum'è un secondu fornitore per a linea iPhone 12.LG attualmente face solu display per iPhones cù schermi LCD, cù un picculu numeru di OLED per mudelli più vechji.

u

Un novu rapportu fora di a Corea dichjara di avè più dettagli è dice chì LG hà ricevutu ordini per schermi OLED finu à 20M per l'iPhones di questu annu, cù Samsung cullà i 55M ordini rimanenti.S'ellu hè correttu, l'ordini dà ancu una visione di l'aspettattivi di Apple per unu di i quattru mudelli previsti ...

Quist'annu, aspittemu quattru mudelli - dui basi, dui pro, ognunu in duie dimensioni.Mentre ùn cunnosci micca alcunu di i nomi di sicuru, aghju utilizatu quì nomi indicativi in ​​linea cù i mudelli attuali:

Tutti i quattru sò infurmati chì anu schermi OLED, ma i mudelli Pro sò sempre previsti per avè una visualizazione più sofisticata.Fatti da Samsung, è battezzati Y-OCTA, questi elimineranu una capa separata di sensori tattili.Questu farà per una visualizazione ligeramente più fina è più chjara.

o
U rapportu da u situ coreanu TheElec suggerisce chì LG piglia a maiò o tutti l'ordini per l'iPhone 12 Max 6.1-inch, mentre chì Samsung riceve u restu.

LG Display furniscerà finu à 20 milioni di pannelli OLED à a serie iPhone 12 questu annu.Samsung Display pruducerà circa 55 milioni di unità è LG Display pruducerà circa 20 milioni di unità da circa 75 milioni di pannelli OLED in a serie iPhone 12.

In tutti i quattru tippi di serie iPhone 12, LG Display produce pannelli per iPhone 12 Max 6.1-inch.I restanti pannelli iPhone 12 da 5,4 inch, iPhone 12 Pro da 6,1 inch è iPhone 12 Pro Max da 6,7 ​​inch sò furniti da Samsung Display.

Tecnicamente, LG hà digià rottu u monopoliu di Samsung nantu à i schermi OLED cum'è Apple hà fattu ordini di piccula scala l'annu passatu, ma si crede chì LG hà finu à avà fattu solu display per mudelli più vechji.Altri rapporti dicenu chì LG faci ancu schermi per rinnuvamenti di mudelli attuali, ancu esse essenzialmente solu cum'è un lettu di prova per dimustrà e capacità à Apple, piuttostu cà à qualsiasi volume significativu.In ogni casu, questu serà a prima volta chì qualchissia altru ch'è Samsung fa schermi OLED per mudelli di punta à u lanciu.

Apple hà longu vulutu riduzzione di a so dipendenza da Samsung per i pannelli OLED, ma LG hà avutu luttatu per risponde à i requisiti di qualità è di volume.L'ordine rappurtatu suggerisce chì Apple hè avà cuntentu chì u fornitore hè capaci di fà.

LG ùn hè micca l'unicu ghjucatore chì vulia piglià un pocu di l'affari di Samsung, però.A cumpagnia chinesa BOE hà pruvatu duru à vince ordini da Apple, andendu finu à invistisce in linee di produzzione dedicate esclusivamente à i display iPhone.U rapportu dice chì Apple ùn hà ancu appruvatu BOE cum'è fornitore OLED, ma a cumpagnia chinesa farà un'altra offerta dopu.

Ben Lovejoy hè un scrittore di tecnulugia britannicu è editore di l'UE per 9to5Mac.Hè cunnisciutu per i so libri d'opinioni è i pezzi di ghjurnali, chì esploranu a so sperienza di i prudutti Apple in u tempu, per una rivista più rotonda.Scrive ancu ficzioni, cù dui rumanzi technothriller, un paru di shorts SF è un rom-com !


Tempu di post: 09-06-2020