Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

Samsung vince l'ordine di fonderia di chip di modem Qualcomm 5G, utilizerà u prucessu di fabricazione 5nm

Fonte: Tencent Technology

In l'annu passatu o dui, Samsung Electronics di Corea di u Sud hà lanciatu una trasfurmazioni strategica.In l'affari di i semiconduttori, Samsung Electronics hà cuminciatu à espansione attivamente a so attività di funderia esterna è si prepara à sfida à u giant di l'industria TSMC.

Sicondu l'ultime nutizie da i media stranieri, Samsung Electronics hà fattu un prugressu significativu in u campu di a fonderia di semiconductor recentemente, è hà ottenutu ordini OEM per chips di modem 5G da Qualcomm.Samsung Electronics utilizerà i prucessi di fabricazione avanzati di 5nm.

timg

Sicondu i rapporti di i media straneri, Samsung Electronics pruducia almenu una parte di u chip di modem Qualcomm X60, chì ponu cunnette i dispositi cum'è smartphones à e rete di dati wireless 5G.E fonti anu dettu chì l'X60 serà fabricatu cù u prucessu di 5 nanometri di Samsung Electronics, chì rende u chip più chjucu è più efficiente in energia cà e generazioni precedenti.

Una fonte hà dettu chì TSMC hè ancu previstu di fà un modem di 5 nanometri per Qualcomm.Tuttavia, ùn hè micca chjaru chì percentuale di l'ordine OEM Samsung Electronics è TSMC anu ricevutu.

Per questu rapportu, Samsung Electronics è Qualcomm anu rifiutatu di cummentà, è TSMC ùn hà micca rispostu immediatamente à una dumanda di cummentariu.

Samsung Electronics hè più cunnisciuta trà i cunsumatori per i so telefuni mobili è altri dispositi elettronici.Samsung Electronics hà una grande attività di semiconductor, ma Samsung Electronics hè stata principalmente pruducia chips per a vendita esterna o l'usu, cum'è a memoria, a memoria flash è i prucessori di l'applicazioni per i telefoni intelligenti.

Nta l'ultimi anni, Samsung Electronics hà cuminciatu à espansione a so attività di fonderia di chip esterni è hà digià pruduttu chips per cumpagnie cum'è IBM, Nvidia è Apple.
Ma storicamente, a maiò parte di i rivenuti di i semiconduttori di Samsung Electronics venenu da l'affari di chip di memoria.Siccomu l'offerta è a dumanda fluttuanu, u prezzu di i chip di memoria spessu fluttua significativamente, affettendu a prestazione operativa di Samsung.Per riduce a dipendenza da stu mercatu volatile, Samsung Electronics hà annunziatu un pianu l'annu passatu chì pensa à invistisce $ 116 miliardi da u 2030 per sviluppà chips senza almacenamentu, cum'è chips di processore, ma in questi spazii, Samsung Electronics In mala situazione ... .

ed

A transazzione cù Qualcomm mostra u prugressu fattu da Samsung Electronics in guadagnà i clienti.Ancu s'è Samsung Electronics hà vintu solu alcuni ordini da Qualcomm, Qualcomm hè ancu unu di i clienti più impurtanti di Samsung per a tecnulugia di fabricazione 5nm.Samsung Electronics pensa à aghjurnà sta tecnulugia quist'annu per ripiglià a parte di u mercatu in cuncurrenza cù TSMC, chì hà ancu cuminciatu à pruduce chips 5nm in massa questu annu.

U cuntrattu di Qualcomm impulserà l'attività di funderia di semiconduttori di Samsung, postu chì u modem X60 serà utilizatu in parechji dispositi mobili è u mercatu hè in grande dumanda.

In u mercatu globale di fonderia di semiconduttori, TSMC hè l'hegemonista indiscutibile.A cumpagnia pioniera di u mudellu cummerciale di fonderia di chip in u mondu è hà pigliatu l'oppurtunità.Sicondu un rapportu di u mercatu di Trend Micro Consulting, in u quartu trimestre di u 2019, a quota di u mercatu di fonderie di semiconduttori di Samsung Electronics era di 17,8%, mentre chì u 52,7% di TSMC era circa trè volte quella di Samsung Electronics.

In u mercatu di chip di semiconductor, Samsung Electronics hà superatu una volta Intel in i rivenuti totali è classificatu primu in l'industria, ma Intel hà pigliatu u primu postu l'annu passatu.

Qualcomm hà dettu in una dichjarazione separata marti chì hà da cumincià à mandà campioni di chips di modem X60 à i clienti in u primu trimestre di questu annu.Qualcomm ùn hà micca annunziatu quale cumpagnia pruducia u chip, è i media stranieri ùn sò temporaneamente incapace di sapè se i primi chips seranu pruduciuti da Samsung Electronics o TSMC.

TSMC aumenta a so capacità di prucessu di 7 nanometri à grande scala è hà vintu prima l'ordine di fonderia di chip d'Apple.

U mese passatu, i dirigenti di TSMC anu dichjaratu ch'elli s'aspittavanu à aumentà a produzzione di prucessi di 5 nanometri in a prima mità di questu annu è s'aspittavanu chì questu puderia cuntà u 10% di i rivenuti 2020 di a cumpagnia.

Durante una teleconferenza di l'investitori in ghjennaghju, quandu era dumandatu cumu Samsung Electronics cumpeterebbe cù TSMC, Shawn Han, vicepresidentu anzianu di l'attività di fonderia di semiconduttori di Samsung Electronics, hà dettu chì a cumpagnia pensa à diversificà per mezu di a "diversificazione di l'applicazioni di i clienti" questu annu.Espandi a produzzione di massa di i prucessi di fabricazione 5nm.

Qualcomm hè u più grande fornitore di chips per smartphone in u mondu è a più grande cumpagnia di licenza di patenti di telecomunicazione.Qualcomm cuncepisce questi chips, ma a cumpagnia ùn hà micca una linea di produzzione di semiconductor.Esternalizzanu l'operazioni di fabricazione à e cumpagnie di funderia di semiconduttori.In u passatu, Qualcomm hà utilizatu i servizii di fonderia di Samsung Electronics, TSMC, SMIC è altre cumpagnie.Quotazioni, prucessi tecnichi, è chips necessarii per selezziunà e fonderie.

Hè ben cunnisciutu chì e linee di produzzione di semiconductor necessitanu un investimentu enormu di decine di miliardi di dollari, è hè difficiule per l'imprese generale di participà in questu campu.Tuttavia, s'appoghjanu nant'à u mudellu di fonderia semiconductor, certi cumpagnii nova tecnulugia pò ancu entre in l'industria di chip, solu bisognu di disignà u chip, è poi cumissionà a fonderia di fonderia, rispunsevuli di vendita stessi.Attualmente, u numeru di cumpagnie di fonderie di semiconductor in u mondu hè assai chjucu, ma ci hè stata una industria di design di chip chì include innumerevoli cumpagnie, chì hà ancu prumuvutu una larga varietà di chips in più prudutti elettronichi.


Tempu di Postu: Feb-21-2020