Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

U fornimentu di fotoresist semiconductor hè urgente!

Semiconductor photoresist hè in fornitura urgente!A reazione di a catena di Earthquake di u Giappone mostra chì TSMC è UMC sò ancu inquieti) u terrimotu di u 213 in u Nordu di u Giappone hà causatu un supply urgente di photoresist, un consumable semiconductor chjave duminatu da l'imprese giapponesi, chì conta circa 80% di u mercatu.A pruduzzione è e forniture d'oltremare da i principali fornitori cum'è Xinyue sò stati bluccati, è Shinyue hà ancu annunziatu a chjusura di a pianta.Grandi cumpagnie di wafer cum'è TSMC è UMC urgenu à i pruduttori giapponesi à accelerà a produzzione è u furnimentu direttamente in Taiwan, Cina, sparghjendu cusì u risicu.

 

Sicondu un rapportu di u "Bao di u ghjornu di l'Ecunumia" di Taiwan, u forte terrimotu di 213 in u nord-est di u Giappone hà purtatu à un fornimentu urgente di fotoresist, un cunsumu semiconductor chjave duminatu da l'imprese giapponesi in circa 80% di u mercatu, cumprese interruzioni in a produzzione è l'approvvigionamentu d'oltremare. da i principali fornitori cum'è Xinyue.Shinyue hà ancu annunziatu a chjusura di a pianta.Grandi cumpagnie di wafer cum'è TSMC è UMC urgenu à i pruduttori giapponesi à accelerà a produzzione è u furnimentu direttamente in Taiwan, Cina, sparghjendu cusì u risicu.

Hè capitu chì u photoresist, cum'è i consumabili core di semiconduttori, affetta direttamente u rendiment è a qualità di wafer.In ghjennaghju di u 2019, TSMC hà utilizatu una fotoresist substandard, chì hà risultatu in quasi 100.000 wafers scartati, affettendu quasi 15 miliardi di yuan in entrate, mettendu in risaltu l'impurtanza di fotoresist in a produzzione di wafer.Dopu à l'incidentu, TSMC hà aumentatu assai i requisiti per u cuntrollu di qualità è u fornimentu di materiali chjave.

Attualmente, u mercatu glubale di photoresist hè duminatu da i fabricatori giapponesi, chì rapprisentanu u 80% di u mercatu, cù pocu fluttuazioni di prezzu.Frà elli, più di 20% sò disposti da Shinyue, è più di 50% di i prucessi avanzati è novi di fabbriche di semiconductor in Taiwan utilizanu i prudutti di fotoresist di Xinyue.Altri fornitori giapponesi famosi includenu JSR, Dongying, etc., Sumitomo Chemical è Fuji Film sò ancu attivamente implicati.

L'industria hà rimarcatu chì a linea di produzzione dopu a certificazione di photoresist ùn hè micca cambiata di solitu per un annu sanu per evità di rinfurzà è affettà a produzzione, per quessa ùn hè micca faciule di cambià dopu a decisione di u materiale, è hè di solitu negoziatu secondu a dumanda in l'annu passatu, perchè una volta chì u cambiamentu hè accadutu, a qualità di a produzzione serà affettata.Ricertamenti, l'offerta di semiconduttori ùn manca micca di a dumanda, è cum'è l'offerta di photoresist hè in corta, a carenza di semiconduttori pò diventà più seria.

Una trama simili hè ripetuta.L'effettu di a farfalla di u terremotu di u Giappone pò avè un impattu largu.

Cum'è l'attuale locu maiò di a fabricazione di semiconduttori glubale, sottu à a premessa chì l'industria hè affruntata da a più grande crisa di carenza in a storia, l'effettu farfalla causatu da u terremotu di u Giappone pò esse più largu di ciò chì aspetta.

Sicondu SEMI, l'imprese giapponesi contanu circa 52 per centu di u mercatu globale di materiali semiconduttori è circa 30 per centu in a fabricazione di l'equipaggiu.Da a perspettiva di a distribuzione di l'industria di semiconductor domestica di u Giappone, l'industria di semiconductor di u Giappone hè principarmenti cuncentrata in Kanto, Tohoku è Kyushu, mentri Shinyue Chemical, SUMCO, Renesa Electronics, Shexia, Sony è altre basi di produzzione domestica in Giappone sò principalmente situate in u sopra. -zoni citati.

L'11 di marzu di u 2011, un forte terremotu hè accadutu in l'Oceanu Pacificu di u nord-est di u Giappone, chì hà causatu un grande tsunami chì hà causatu danni devastanti à i prefetturi di Iwate, Miyagi è Fukushima in u nord-est di u Giappone è hà attivatu una fuga nucleare in a centrale nucleare di Fukushima Daiichi.L'interruzioni di l'energia à grande scala risultanti è l'interruzioni di u trafficu anu avutu un grande impattu in a produzzione di semiconduttori in Giappone.

À quellu tempu, Shinyue Chemical hà cessatu a pruduzzione in duie piante in Fukushima, cuntendu circa 25 per centu di a capacità globale di wafer à quellu tempu;sette piante Renesas chjusu temporaneamente a pruduzzione è circa 40 per centu di a capacità hè stata dannata.Toshiba, Fujitsu, TI, nantu à Senmei è altri eranu ancu affettati.L'interruzzione di a supply chain causata da u tsunami di u Terremotu hà attivatu u caosu in l'industrii cum'è l'afferramentu di materiale è hà spintu i prezzi di una varietà di cumpunenti, cumprese DRAM, NAND, MCU è cusì.

Sutta l'influenza di u terremotu, certi pianti chimichi di Xinyue sò stati suspesi.SUMCO, un altru fabricatore di wafer, hè principalmente basatu in Kyushu, ma hà una pianta miser in u nordeste.Renesa Electronics hà dettu chì u funziunamentu di a pianta Mizawa è a pianta Takazaki ùn hè micca stata affettata, è a pianta Ibaraki Naka hà firmatu u travagliu per un pocu tempu è hà cuminciatu à ripiglià gradualmente a pruduzzione di u prucessu di fabricazione front-end in u 16, chì hè previstu di ghjunghje pre. - capacità di terramotu in una settimana.

A squadra di Zhao Qi di Bank of China Securities hà infurmatu u 18 chì à l'oghje, l'impattu di Earthquake hè assai più chjucu cà quellu di Earthquake l'11 di marzu di u 2011, ma in u cuntestu di a mancanza di capacità di semiconductor globale, u disturbu purtatu da u Earthquake di u Giappone à a catena industriale pò ancu aggravate a tensione di capacità, in particulare chips di l'automobile.

Imprese A-share ligati à u layout di photoresist

Sughjettu à u livellu di sviluppu di a tecnulugia di fotoresist domestica, in u presente, u tassu autosufficiente di fotoresist domesticu g-line è I-line hè 20%, quellu di photoresist KRF hè menu di 5%, mentri ARF photoresist adattatu per 12-inch. i wafers di silicuu dipende basicamente da l'impurtazioni, è a localizazione di photoresist hà una longa strada per andà, per quessa, hè di grande significazione per sfondà u statu retrocessu di "collo attaccatu" u più prestu pussibule.

Jingrui (300655) hà annunziatu a sera di u 19 di ghjennaghju chì hà acquistatu cù successu una macchina di litografia ASMLXT1900G per mezu di un agentu d'impurtazione, chì hè stata spedita à Suzhou è trasladata cù successu in u laboratoriu di ricerca è sviluppu di fotoresist high-end di a cumpagnia.

Nanda Optoelectronics (300346) annunciatu in dicembre di l'annu passatu, a filiale Ningbo Nanda Optoelectronics hà sviluppatu in modu indipendenti i prudutti di fotoresist ArF hà passatu di pocu tempu a certificazione di u cliente, diventendu u primu fotoresist ArF domesticu attraversu a verificazione di u produttu.

Tongcheng New Materials (603650) hà annunziatu in dicembre di l'annu passatu chì a so filiale Tongcheng Electronics pensa à investisce 569,88 milioni di yuan (investimentu di custruzione) per custruisce un prughjettu di produzzione annuale di 11000 tunnellate di semiconduttori, fotoresist per display flat panel è 20 000 tunnellate di cunnessi. reagenti in a Zona Industriale Chimica di Shanghai, chì deve esse cumpletata è messa in produzzione à a fine di u 2021.

Fonte:Cunsigliu di l'Innuvazione di Scienza è Tecnulugia Quotidiana hè Luheng


Tempu di Postu: Feb-23-2021