Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

iOS 13.5 Beta hè migliuratu per a situazione epidemica: rilevazione di maschere, seguimentu di cuntattu strettu

Fonte: Sina Digital

U 30 d'aprile,Applehà cuminciatu à spinghje l'aghjurnamenti Beta 1 per iOS 13.5 / iPadOS 13.5 Developer Preview.I dui aghjurnamenti principali di e funzioni per a versione beta di iOS sò intornu à u focu di a nova epidemia di a corona oltremare.U primu hè di ottimisà Face ID, l'utilizatori ponu portàmaschereper sbloccare più facilmente, è a seconda aghjurnamentu include ancu una nova API di tecnulugia di seguimentu di contatti di pneumonia coronavirus.

1

Purtà una maschera per sbloccare l'iPhone hè più còmuda

Apple hà finalmente ottimisatu Face ID sta volta.Quandu l'iPhone detects chì l'utilizatore porta amaschera, si apre direttamente l'interfaccia di input di password.Prima di quessa, hè difficiule di portàmascheraper aduprà Face ID per sbloccare.Nurmalmenti, swipe up Solu allora apparirà l'interfaccia di input di password.

Durante l'epidemie, a funzione Face ID di l'iPhone hà fattu chì parechji utilizatori si sentenu inconvenienti, dicendu chì ùn hè micca pussibule di portà unmaschera.Certi tutoriali nantu à "purtate a facciamaschereè usendu l'identità di a faccia" anu apparsu in Internet, ma ùn sò micca 100% successu. Apple hà dettu ancu chì sta operazione ùn hè micca sicura.

U Face ID ottimisatu significa chì hè più faciule per sbloccare u telefuninu quandu eseguisce u pagamentu mobile è altre operazioni, senza avè da scorri parechje volte prima chì l'interfaccia di input di password apparisce.

Questa funzione hè attualmente dispunibule solu in Apple iOS 13.5 Developer Preview Beta 3, perchè hè sempre una versione beta, a versione ufficiale duverà qualchì settimana per esse liberata.

Questa aghjurnazione simplificheghja u prucessu di sbloccare quandu si porta unmaschera.Face ID nota chì quandu a persona chì hè sbloccata porta amaschera, Swipe up da u fondu di u screnu di serratura per vede l'interfaccia di input di password, invece di identificà parechji senza successu prima di l'interfaccia di password.È sta sperienza ottimisata hè ancu appiicata à l'App Store, Apple Books, Apple Pay, iTunes è altre applicazioni chì sustenenu l'usu di l'identificazione facciale.

Hè ancu cunnisciutu chì sta aghjurnazione ùn riducerà a sicurità di Face ID.Hè sempre a tecnulugia di ricunniscenza faciale più sicura in smartphones.Sicondu Apple, a probabilità chì un stranieru casuale pò sbloccare l'ID facciale nantu à l'iPhone o l'iPad Pro di qualcunu altru hè solu unu in un milione.

2

Aumente u switch

Contene una nova funzione di seguimentu di u cuntattu strettu di a corona

Questa aghjurnazione include ancu una nova API di Tecnulugia di Tracciamentu di Contatti di Coronavirus Pneumonia, chì permette à l'urganisazioni sane di cumincià à sviluppà una nova App di Tracciamentu di Pneumonia di Coronavirus.Questa funzione serà attivata per automaticamente quandu l'aghjurnamentu à iOS 13.5.Tuttavia, Apple hà aghjustatu unCOVID-19toggle switch in l'aghjurnamentu di iOS 13.5, chì l'utilizatori ponu disattivà in ogni mumentu.

A principiu di stu mese,Appleè Google anu annunziatu ch'elli anu da sviluppà inseme una API di seguimentu di cuntatti multipiattaforma per permette à u dipartimentu di salute publica per lancià app chì ponu cumunicà trà i dispositi Android è iOS.À quellu tempu, l'utilizatori ponu scaricà queste app ufficiali attraversu i so rispettivi app stores.A prima versione serà liberata u 1 di maghju, ora di i Stati Uniti.

3

L'utilizatori ponu avà cuntrullà l'evidenziazione automatica di fotogrammi video durante i chat di gruppu

Inoltre, iOS 13.5 include una nova funzione in Group FaceTime, è l'utilizatori ponu avà cuntrullà l'evidenziazione automatica di frames video durante i chat di gruppu.Questu significa chì a dimensione di u quadru di video ùn dependerà più di quellu chì parla.Invece, i tile video seranu disposti cumu sò avà, se ne necessariu, pudete cliccà per ingrandà.


Tempu di post: May-06-2020