Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

Samsung Display fermarà a produzzione di tutti i pannelli LCD in Cina è Corea di u Sud à a fine di u 2020

Sicondu i rapporti di i media straneri, un portavoce di u fabricatore di pannelli di display di Corea di u Sud Samsung Display hà dettu oghje chì a cumpagnia hà decisu di finisce a produzzione di tutti i pannelli LCD in Corea di u Sud è in Cina à a fine di questu annu.

SamsungDisplay hà dettu in uttrovi di l'annu passatu chì a cumpagnia avia suspesu una di e so duie linee di produzzione di pannelli LCD in Corea di u Sud per via di l'oversupply per via di a caduta di a dumanda di pannelli LCD.SamsungDisplay hè una subsidiaria di u giant tecnologicu sudcoreanuSamsungElettronica.

201907311526092928_0

U fabricatore di pannelli di visualizazione hà dettu in una dichjarazione publicata oghje chì "à a fine di questu annu, avemu sempre furnisce i clienti cù a produzzione di ordini LCD senza prublemi".

In uttrovi di l'annu passatu,SamsungDisplay, un fornitore àAppleInc., hà dichjaratu chì investirà 13,1 trilioni di vinti (circa $ 10,72 miliardi) in equipaghji è ricerca è sviluppu per aghjurnà e linee di produzzione.À l'epica, a cumpagnia hà cridutu chì ci era un oversupply di pannelli per via di a debule dumanda glubale di smartphones è TV.

L'enfasi d'investimentu di a cumpagnia per i prossimi cinque anni trasformerà una di e so linee di produzzione di display LCD in Corea di u Sud in una fabbrica capace di pruduce in massa schermi "quantum dot" più avanzati.

Da avà, a cumpagnia hà duie linee di produzzione di pannelli LCD in a so fabbrica sudcoreana, è duie fabbriche in Cina specializate in pannelli LCD.

A principiu di questu annu,SamsungU cuncurrente di a visualizazioneLGDisplay hà dichjaratu chì cesserà di pruduce pannelli TV LCD in Corea di u Sud à a fine di u 2020.


Tempu di Postu: Apr-01-2020