Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

Sony: Troppu ordini di pezzi di camera, ore supplementari continue, sò troppu difficiule

Fonte: Sina Digital

timg (5)

Parechje fotocamere di u telefuninu ùn ponu esse separati da i cumpunenti di Sony

Notizie da Sina Digital News in a matina di dicembre 26. Sicondu a nutizia di i media stranieri Bloomberg, Sony hè operatu à piena capacità per pruduce cumpunenti di sensori di l'imaghjini per i prudutti di u telefuninu, ma ancu s'ellu hè overtime, hè sempre difficiule di scuntrà u bisogni di i pruduttori di telefuninu.A dumanda.

UshiTerushi Shimizu, capu di a divisione di semiconduttori di Sony, hà dettu chì a cumpagnia giapponese avia sempre a so fabbrica iniziata durante a stagione di vacanze per u sicondu annu consecutivu in un sforzu di mantene a dumanda di sensori di càmera di telefuninu.Ma hà dettu ancu: "Da a situazione attuale, ancu cù assai investimentu in espansione di capacità, pò esse micca abbastanza. Avemu da scusà à i clienti ".

In i ghjorni di settimana, pare chì l'overtime di a fabbrica ùn hè micca una grande nutizia, ma avà hè a festa di Natale Occidentale.À questu tempu, parlà di l'overtime hà una spezia di significatu di ùn stà in casa durante l'annu novu cinese è sempre insistendu in a produzzione.

Ancu se i telefuni mobili di marca propria di Sony sò sempre cantati da u mondu esternu, i sensori di càmera di telefuninu di u giant elettronicu sò assai amati da i pruduttori di telefunini.Questu annu fiscale, e spese di capitale di Sony anu più duppiatu à $ 2,6 miliardi, è una nova pianta hè ancu esse custruita in Nagasaki in Aprile di l'annu prossimu per risponde à a dumanda crescente.

Avà, hè cumunu di avè trè lenti nantu à u spinu di i telefuni mobili, perchè i pruduttori di telefuni mobili si basanu nantu à piglià ritratti cum'è un puntu di vendita per prumove l'aghjurnamenti di i clienti hè un mezzu efficace.L'ultimi mudelli di Samsung è Huawei anu più di 40 fotocamere megapixel chì ponu catturà l'imaghjini ultra-wide-angle è sò dotati di sensori di prufundità.Apple hà ancu unitu à a battaglia quist'annu, lanciandu a serie iPhone 11 Pro cù trè camere, è parechji pruduttori anu ancu lanciatu o lanciaranu prestu telefoni 4-lenti.

timg (6)

A funzione di càmera hè diventata u più grande puntu di vendita di i telefuni mobili

Hè per quessa chì a vendita di sensori di l'imaghjini di Sony cuntinueghja à cresce mentre a crescita generale di u mercatu di i telefoni smartphones stagna.

"Càmeras sò diventate u puntu di vendita più grande per i marchi di smartphone, è tutti volenu chì i so ritratti è i video di e social media pareanu bè. Sony accumpagna bè questu stock ", disse l'analista Bloomberg Masahiro Wakasugi.Un'onda di dumanda."

L'affari di Semiconductor hè avà l'affari più prufittuali di Sony dopu a cunsola PlayStation.Dopu una crescita di prufittu di quasi 60% in u sicondu trimestre, a cumpagnia hà risuscitatu a so previsione di ingressu operativu per questa unità da 38% in uttrovi, chì hè 200 billion yen à a fine di marzu 2020. Sony aspetta chì i rivenuti per tutta a so divisione di semiconductor aumenteranu. da 18% à 1,04 trilioni di yen, di quale i sensori di l'imaghjini cuntenenu 86%.

A cumpagnia hà ancu investitu assai prufitti in l'affari, è pensa à invistisce circa 700 miliardi di yen (US $ 6,4 miliardi) in u periodu di trè anni chì finiscinu marzu 2021. A maiò parte di a spesa serà utilizata per aumentà a produzzione di sensori d'imaghjini. , è a capacità di pruduzzioni mensili serà aumentata da l'attuali circa 109.000 pezzi à 138.000 pezzi.

Samsung, chì hè ancu un fabricatore di cumpunenti di càmera di telefuninu (ancu u più grande cuncurrente di Sony), hà dettu in u so recente rapportu di earnings chì prumove ancu a pruduzzione per risponde à a dumanda, chì hè prevista per "cuntinuà per un bellu pezzu".

Sony hà dettu in u maghju di questu annu chì cuntrolla u 51% di u mercatu di sensori di l'imaghjini in quantu à i rivenuti è pensa à occupà u 60% di u mercatu per u fiscal 2025. Shimizu stima chì a parte di Sony hà aumentatu da parechji punti percentuali solu questu annu.

Cum'è parechji avanzati tecnologichi impurtanti in a fine di u XXu seculu, i transistori à laser, cellule fotovoltaiche è sensori di l'imaghjini sò stati tutti inventati in i Bell Labs.Ma Sony hà riesciutu à cummercializà i cosiddetti dispositivi accoppiati à carica.U so primu pruduttu era un "ochju elettronicu" installatu nantu à i grandi ghjetti di l'ANA in u 1980 per prughjettà l'imaghjini di l'atterrissimu è u sbarcu da u cockpit.Kazuo Iwama, allora u vicepresidentu, era un attore chjave in a prumuzione di a tecnulugia chì era inizialmente promossa.Dopu à a so morte, una tomba avia un sensoru CCD per commemorate a so cuntribuzione.

Dopu avè stimulatu da u dividendu di a fabricazione di u telefuninu in l'ultimi anni, Sony hà sviluppatu un sensor ToF chì emette luce infrared per creà un mudellu di prufundità detallatu.In generale, l'industria crede chì questu cambiamentu da 2D à 3D portà una nova onda di sviluppu à i fabricatori di telefunini mobili è creanu più gameplay.

Samsung è Huawei anu liberatu prima telefoni di punta cù sensori tridimensionali, ma attualmente ùn sò micca usati assai.Hè dettu chì Apple hà ancu lanciatu un telefuninu cù a funzione di shooting 3D in 2020. Ma Shimizu hà ricusatu di cummentà nantu à i clienti specifichi, solu per dì chì Sony hè pronta à risponde à l'aspettattivi per un incrementu sustinibili di a dumanda l'annu dopu.


Tempu di pubblicazione: 04-Jan-2020