Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

Avanzata in a tecnulugia di impronte digitali sottu u screnu LCD

Ricertamenti, l'impronte digitali sottu u screnu LCD sò diventate un tema caldu in l'industria di u telefuninu.L'impronta digitale hè un metudu assai utilizatu per sbloccare è pagamentu sicuru di telefoni intelligenti.Attualmente, e funzioni di sbloccare di impronte digitali sottu à u screnu sò principalmente implementate inOLEDschermi, chì ùn hè micca bonu per i telefoni low-end è mid-range.Recentemente,XiaomièHuaweihà ottinutu innovazioni in a tecnulugia di impronte digitali sottu schermi LCD è esposti mudelli currispondenti.Hè previstu chì u 2020 sia u primu annu di impronte digitali sottu schermi LCD?Chì impattu avarà nantu à a struttura di u mercatu altu, mediu è bassu di i telefoni mobili?

u=2222579679,2382861258&fm=26&gp=0

Avanzata in impronte digitali sottu LCD

A tecnulugia di ricunniscenza di impronte digitali sottu u screnu hè diventata una direzzione impurtante di ricerca è sviluppu di i principali fabricatori in l'ultimi anni.Ancu s'è a tecnulugia di impronte digitali sottu à u screnu hà fattu novi scopre in l'ultimi dui anni, hè diventatu unu di i disinni standard per mudelli high-end, ma hè soprattuttu utilizatu in u screnu..U screnu LCD pò solu aduttà una soluzione d'identificazione di impronte digitali posteriore o una soluzione di sbloccare di impronte digitali laterali, chì face chì parechji cunsumatori chì piacenu i schermi LCD si sentenu aggrovigliati.

Recentemente, Lu Weibing, u presidente è u direttore generale di a marca China di u Gruppu, hà dichjaratu publicamente chì Redmi hà implementatu cù successu l'impronte digitali LCD nantu à i schermi LCD.À u listessu tempu, Lu Weibing hà ancu publicatu un video demo di un prototipu basatu in Redmi Note 8. In u video, Redmi Note 8 hà sbloccatu l'impronta digitale sottu u screnu, è a ricunniscenza è a rapidità di sbloccare era abbastanza veloce.

we

L'infurmazione pertinente mostra chìRedmiL'ultimu novu Note 9 pò diventà u primu telefuninu di u mondu cù a funzione di ricunniscenza di l'impronta digitale sottu u screnu LCD.À u listessu tempu, i telefoni cellulari di a serie 10X sò ancu previsti per esse equipati di funzione di ricunniscenza di impronte digitali sottu u screnu LCD.Questu significa chì Hè previstu di rializà a funzione di ricunniscenza di impronte digitali sottu à u screnu nantu à i telefunini cellulari low-end.

U principiu di funziunamentu di l'impronta digitale di a schermu hè solu di registrà e caratteristiche di l'impronta digitale è di rinvià à u sensoru sottu à u screnu per stabilisce se coincide cù l'impronta digitale iniziale di l'utilizatore.In ogni casu, perchè u sensoru di l'impronta digitale hè sottu à u screnu, ci vole à esse un canale per trasmette signali ottichi o ultrasonici, chì hà purtatu à l'implementazione attuale nantu à i schermi OLED.I schermi LCD ùn ponu gudiri stu modu visibile di sbloccare per via di u modulu di retroilluminazione.

Oghje, uRedmiA squadra di R & D hà superatu stu prublema, rializendu impronte digitali di schermi nantu à schermi LCD è avè una produtividade di massa.A causa di l'usu innovativu di materiali di film infrared high-transmittance, a luce infrared chì ùn puderia micca penetrà in u screnu hè stata assai migliurata.U trasmettitore infrared sottu à u screnu emette luce infrared.Dopu chì l'impronta digitale hè riflessa, penetra in u screnu è culpisce u sensoru di l'impronta digitale per compie a verificazione di l'impronta digitale, chì risolve u prublema di l'impronta digitale sottu a pantalla LCD.

ff

A catena industriale intensifica i preparativi

In cunfrontu cù a suluzione di ricunniscenza di impronte digitali di u schermu OLED, i vantaghji di a tecnulugia di impronte digitali di u schermu LCD sò u costu di schermu bassu è un altu rendiment.A struttura di a schermu LCD hè più cumplicata cà a schermu OLED, cù più strati di film è trasmittanza di luce più bassa.Hè ancu difficiule di implementà un schema di impronte digitali otticu simili à OLED.

Per ottene una migliore trasmittanza di luce è ricunniscenza, i pruduttori anu bisognu di ottimisà i strati di film otticu è u vetru di u screnu LCD, è ancu cambià a struttura di a capa di film di schermu per migliurà a transmittance infrared.À u listessu tempu, per via di cambiamenti in a strata di film è a struttura, u Sensor urigginariamente situatu in una pusizioni specifica sottu u screnu deve esse mudificatu.

"Per quessa, i schermi LCD cù impronte digitali sottu-schermu sò più persunalizati cà i schermi LCD ordinarii. U prucessu di produzzione di massa richiede una stretta cooperazione trà fabbriche di marca di terminal, fabbriche di suluzione, fabbriche di moduli, fabbriche di materiali di film è fabbriche di pannelli. A gestione di a catena di fornitura è e capacità di cuntrollu sò "Cinno Research Chief Industry Analyst Zhou Hua hà dettu in una entrevista cù China Electronics News.

Hè capitu chì i pruduttori di a supply chain di impronte digitali sottu schermi LCD includenu Fu Shi Technology, Fang, Huaxing Optoelectronics, Huiding Technology, Shanghai OXi, France LSORG è altri fabricatori.Hè infurmatu chì u fabricatore chì coopera cù l'impronta digitale di u Redmi LCD sottu u screnu hè Fu Shi Technology, è u fabricatore di film di retroilluminazione hè 3M Company.Da l'aprili di l'annu passatu, Fu Shi Technology hà liberatu a prima soluzione di impronte digitali LCD prodotta in massa in u mondu sottu u screnu.Attraversu i continui tentativi di riforma di a retroilluminazione LCD è aghjustà a suluzione di impronte digitali, stu prublema hè statu superatu.Per mezu di i vantaghji di u so propiu algoritmu, hà realizatu l'identificazione rapida di a tecnulugia di impronte digitali sottu u screnu LCD, è a tecnulugia hè in constante evoluzione è migliurà.

w

Hè previstu per esse implementatu in i telefoni di gamma media in u cortu termini

A causa di u costu limitatu di i telefoni low-end è mid-range, i schermi LCD sò sempre stati e so scelte principali di u screnu.CùXiaomièHuaweicunquistà a tecnulugia di impronte digitali sottu u screnu LCD, hè pussibule per i telefuni mid-to-bassu-end di popularizà prestu a funzione di impronte digitali sottu à u screnu?

L'analista anzianu di GfK, Hou Lin, hà dettu in una entrevista cù u ghjurnalista "China Electronics News" chì, ancu s'è a tecnulugia di impronte digitali sottu u screnu LCD hà fattu un avanzu, u costu hè in una pusizioni stramba, chì hè troppu altu cumparatu cù u schema di sbloccare ordinariu di LCD. schermu è OLED.A schermu ùn hè micca troppu bassu, cusì pò esse implementatu solu in i telefunini mid-range in u cortu termini.

À u listessu tempu, Hou Lin hà ancu preditu chì l'applicazione di a tecnulugia di impronte digitali sottu a schermu LCD hà attualmente un impattu relativamente chjucu nantu à u paisaghju generale di u telefuninu mobile high-end, low-end.

Attualmente, a macchina high-end hè un mudellu emblematicu cumpletu, è u screnu hè solu una parte relativamente chjuca.Attualmente, a direzzione di u screnu di a macchina high-end hè di caccià u pirtusu per ottene un veru schermu pienu.Attualmente, u sviluppu di sta tecnulugia hè più nantu à i schermi OLED.continuà.

Per i mudelli low-end, per via di u costu più altu di e impronte digitali sottu a pantalla LCD in u cortu termini, hè più difficiuli di ottene;à longu andà, utilizendu impronte digitali sottu u screnu o impronte digitali laterali darà veramente à i cunsumatori una certa scelta, Tuttavia, hè difficiule per i cunsumatori di aumentà u so propiu budgetu di compra per via di a tecnulugia di impronte digitali sottu à u screnu, cusì ùn hè micca previstu chì U mudellu generale di u prezzu avarà assai impattu.

I pruduttori domestici di telefunini anu basamente duminatu u mercatu sottu à 4 000 yuan, è questu hè u segmentu di prezzu induve e impronte digitali sottu schermi LCD apparisceranu prima.Hou Lin crede chì più pruduttori in u mercatu domesticu s'appoghjanu nantu à a so propria forza per cumpete per a parte di i pruduttori restante.Se fighjate à a parte generale di i pruduttori di telefuni mobili chinesi, l'impattu di l'impronte digitali sottu u screnu LCD pò esse chjucu.

Fighjendu à u mercatu glubale, attualmente i pruduttori cinesi anu ottinutu certi risultati in parechji paesi è regioni, ma più vendite venenu da u mercatu low-end.L'impronta digitale sottu a schermu LCD pò esse cunsiderata solu cum'è un cambiamentu tecnologicu minore, chì hà un effettu limitatu nantu à i pruduttori di telefunini mobili per aumentà a so parte globale.

I dati mensili di u rapportu di u mercatu di impronte digitali di CINNO Research mostranu chì u 2020 hè previstu di diventà u primu annu di pruduzzione in massa di impronte digitali LCD.Hè ottimista chì e spedizioni di questu annu sò previste di più di 6 milioni di unità, è cresce rapidamente à 52,7 milioni di unità in 2021. Da u 2024, i spedizioni di telefunini mobili di impronte digitali sottu schermi LCD sò previsti per cresce à circa 190 milioni di unità.

5

Zhou Hua hà dettu chì, ancu s'è a pruduzzione in massa è a popularizazione di l'impronte digitali di u schermu LCD hè una sfida, postu chì i schermi LCD occupanu sempre una parte assai grande di i telefoni intelligenti, i pruduttori maiò anu sempre una motivazione sufficiente per aduttà è lancià prudutti chì utilizanu sta tecnulugia.I schermi LCD sò previsti per inaugurà una nova onda di crescita.


Tempu di Postu: Apr-01-2020