Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

U mercatu di i telefoni intelligenti di a Cina in u primu trimestre: a parte di Huawei hà righjuntu un altu record

Fonte: Silicon Valley Analysis Lion

11

U 30 d'aprile, secondu l'ultimu rapportu da a ricerca di contrapuntu, una urganizazione di ricerca di u mercatu, a vendita di smartphones di a Cina hè cascata di 22% in u primu trimestre, un calatu senza precedente.U scoppiu di l'epidemie di a New Crown hà furzatu a mela, u millet è altre marche à chjude i magazzini, è hà causatu colli di fornitura in tuttu u paese.

22

U rapportu mostra chì Huawei hè l'unicu fabricatore di smartphone chì hà ottinutu crescita di vendita in u primu trimestre, 6% à 28,7 milioni di unità, superendu a classificazione cumminata di u sicondu è u terzu vivo è OPPO (una calata di 27%, in più Una caduta). da 30%), mentri a vendita di Xiaomi hè cascata da 35%, u fondu di i primi cinque marche.

33

Counterpoint stima chìAppleA vendita di l'iPhone hè cascata da circa 1% dopu à seguità a vendita è a circulazione;i dati sò più vicinu à l'acquistu di u cunsumu attuale chì i spedizioni o a produzzione.

A quota di u mercatu di Huawei in Cina hè record

In quantu à a quota di mercatu,Huawei(inclusi Glory) i telefoni cellulari anu righjuntu un novu altu in a quota di mercatu di a Cina, risultendu à quasi 40% (in realtà 39%), un aumentu di 10% da u listessu periodu di l'annu passatu (un aumentu di 2% da u quartu trimestre di l'annu passatu) ), Mentre chì i currispundenti di u mercatu divivoèOPPOsò 18% è 17% rispettivamente, i dui chì anu diminuitu da 2% cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

AppleèXiaomiclassificatu quartu è quintu, rispettivamente, una parte di u mercatu hè 10%, è l'altru hè 9%, è da l'attuale struttura di u mercatu cinese,Huawei + vivo + OPPO + Apple + Xiaomi, i cinque grandi fabricatori cuntanu u 93%, a pusizione di monopoliu hè più rinfurzata, chì rende difficiule per i pruduttori cum'èMeizuèSamsungper contru à novu.

L'analista di Counterpoint Ethan Qi hà cummentatu nantu à u paisaghju cumpetitivu di i pruduttori di smartphones durante l'epidemie:AppleèHuaweiGruppu tramindui hà sappiutu aumentà a so parte di mercatu.Huaweie vendite di smartphones anu aumentatu di 6% annu annu, èiPhonee vendite sò cascate solu di 1%, chì hà superatu chjaramente u mercatu generale in u primu trimestre di u 2020.

L'iPhone 11 ferma fermamente u primu postu in a lista di mudelli più venduti

U rapportu di Counterpoint hà ancu mandatu mudelli caldi, cum'è uiPhone 11chì era u mudellu di smartphone più vendutu in u primu trimestre, è hè statu nantu à a lista di i mudelli più venduti in Cina per sette mesi consecutivi.Malgradu a chjusura diApplemagazzini in tutta a Cina in u ferraghju, i cunsumatori ponu sempre cumprà iPhones in linea.ÈHuaweicopre i segmenti di u mercatu di livellu d'entrata à high-end.Stu quartu,Huawei Mate 305G, Mate30 Pro5G, Huawei Nova6 5G èonore9X sò i mudelli più venduti.

A popularità di uiPhone 11hè in relazione cù u so prezzu relativo (era mille yuan più prezzu di uiPhone XRà l'iniziu di a liberazione), è ancu i taglii di prezzu sussegwenti.Per stimulà u mercatu, i canali in linea diApplei prudutti cuminciaru à cutà i prezzi sharply.Comparatu cù u prezzu diAppleu situ ufficiali di l ', uiPhone 11serie nant'à piattaforme cum'è Jingdong, Taobao, è Suning hannu differente misure riduzzione prezzu, è u più altu gradu di scontu hà righjuntu 1600 yuan.

I telefoni cellulari 5G sò per erupzione in u mercatu cinese

L'analisti di Counterpoint anu indicatu chì in 6 mesi dopu a cummercializazione di 5G in Cina, a rata di penetrazione di a vendita di smartphone 5G superava u 15% in u primu trimestre di u 2020. U voluminu di vendita di smartphones 5G hà aumentatu da quasi 120% mese à mese.Huaweihà cuntribuitu più di a mità di e vendite totali di telefoni cellulari 5G in u primu trimestre, seguitu davivo, OPPOèXiaomi.

In u primu trimestre di u 2020, parechji venditori anu lanciatu telefoni cellulari 5G cù prezzi sottu $ 400, cum'è Vivo Z6 5G, Xiaomi K30 5G, realme X50 5G è ZTE AXON 11 5G.Hè previstu chì à a fine di u 2020, i telefoni intelligenti 5G rapprisentanu più di 40% di e vendite totali di smartphone in Cina.

Prima di questu, un altru rapportu di Strategy Analytics, una urganizazione di ricerca di u mercatu, hà dimustratu chì e spedizioni glubale di smartphone 5G anu aumentatu à 24,1 milioni di unità in u primu trimestre di u 2020, è a dumanda in u mercatu cinese era più altu ch'è previstu.In u ranking di spedizioni di telefuninu 5G in u primu trimestre di questu annu,Samsung, Huawei(cumprese Gloria) èvivoclassificatu in i primi trè, currispundenu à spedizioni di u mercatu di 8,3 milioni di unità, 8 milioni di unità è 2,9 milioni di unità rispettivamente, specifichi per i telefoni cellulari 5G globale In termini di quota di mercatu,Samsunghè sempre u primu, cuntendu 34,4%, mentre chì i quattru grandi fabricatori domesticiHuawei(cumpresuOnore), vivo, XiaomièOPPOcuntene 33,2%, 12%, 10,4% è 5%, rispettivamente..

Attualmente, l'analisti di l'industria credenu in generale chì, cum'è l'attività ecunomica di a Cina cuntinueghja à aumentà, hè previstu chì e spedizioni 5G in stu mercatu cuntinueghjanu à cresce sustancialmente da u 2020.


Tempu di post: 15-May-2020