Avete una quistione?Chjamateci:+86 13660586769

Esposizione di brevettu Apple plegable iPhone: disignu unicu di schermu flessibile

In u mercatu high-end attuale, sia Huawei è Samsung anu lanciatu telefoni high-end cù schermi plegabili.Indipendentemente da l'applicazione attuale di u telefuninu mobile di schermu plegable, questu rapprisenta a forza di fabricazione di u fabricatore.Cum'è un signore tradiziunale in u campu di i telefoni cellulari high-end, Apple hà ancu dimustratu un forte interessu in i telefunini plegabili.

Sicondu i rapporti di i media stranieri, l'iPhone plegable d'Apple o l'iPad pò cuntene una carcassa flexible chì prutegge a pantalla è l'hardware di i dispositi mobili, mentre risponde ancu à i stretti requisiti per l'apertura è a chjusura di i telefoni mobili.

Qualchi ghjorni fà, l'Uffiziu di Patent and Trademark di i Stati Uniti hà cuncessu à Apple una nova patente chjamata "Foldable cover and display for an electronic device".A patente mostra cumu creà un tali smartphone cun un display flexible è overlay.

In u documentu di patente, Apple descrive l'usu di una capa di copertura flexible è una capa di visualizazione flexible in u stessu dispositivu, i dui sò assuciati l'un à l'altru.Quandu u telefuninu hè plegatu o unfolded, a cunfigurazione di dui strati pò spustà trà duie strutture diverse.A capa di copertura hè curvatu à ciò chì hè chjamatu "zona plegable".

1

L'area plegable di a capa di copertura pò esse creata cù materiali cum'è vetru, ceramica d'ossidu di metallu, o altre ceramica.In certi casi, a capa di cupertura pò cuntene una capa di materiale ceramicu per furnisce una superficia resistente à l'impattu o à i scratch, è a capa di visualizazione pò ancu cuntene una altra capa di materiale.

Tuttavia, questa ùn hè micca a prima volta chì Apple hà dumandatu una patente di tecnulugia ligata à un schermu plegable.Nanzu, l'Uffiziu di Brevetti è Marchi di i Stati Uniti hà publicatu una mostra di patenti Apple intitulata "Dispositivi Elettronici cù Display Flexible and Hinges", chì prupone un disignu per un dispositivu mobile chì deve include un display flessibile in un alloghju plegable.

2

Apple pensa à cutà una seria di groove in u vetru, chì darà à u vetru un altu gradu di flessibilità.Stu prucessu hè chjamatu slitting in legnu, è questi grooves sò fatti di polimeri elastomerici cù u stessu indice di refrattivu cum'è u vetru.O fluidu pienu, è u restu di a visualizazione serà normale.

3
4

U cuntenutu di a patente hè u seguente:

· L'apparechju elettronicu hà una struttura plegable à cerniera, chì permette à u dispusitivu per esse plegatu intornu à u so assi.A visualizazione pò esse sovrapposta cù l'assi di curvatura.

· A visualizazione pò avè una o più strati di struttura, cum'è solchi o strati di copertura currispundenti.A capa di copertura di a visualizazione pò esse formata da vetru o altri materiali trasparenti.U groove pò furmà una parte flexible in a capa di visualizazione, chì permette chì u vetru o un altru materiale trasparente di a capa di visualizazione si piegate intornu à l'assi di curvatura.

· U groove pò esse pienu di polimeru o altri materiali.A capa di visualizazione pò avè una apertura piena di liquidu, è in a capa di visualizazione composta da una struttura di vetru o polimeru flexible, un groove currispondente pò esse pienu di un materiale chì hà un indice di rifrazione chì currisponde à a struttura di vetru o polimeru.

· I spazii piani rigidi separati ponu formate cerniere.A strata di u pianu rigidu pò esse una strata di vetru o una altra capa trasparente in a visualizazione, o pò esse un muru di l'abitazione o una altra parte strutturale di u dispusitivu elettronicu.Una capa flexibule chì hè arruvinata cù a superficia opposta di a strata planar rigida pò ancu esse usata per spannà u gap per furmà una cerniera.

Da a perspettiva di i brevetti, u plegamentu meccanicu d'Apple cù l'usu di materiali morbidi ùn hè micca troppu cumplicatu, ma stu metudu richiede una fabricazione più alta.

Un media taiwanese hà dettu chì Apple lanciarà l'iPhone plegable u più prestu pussibule in 2021.


Tempu di pubblicazione: Jul-10-2020